Longogel de Nutrinovex és la nova formulació del nostre gel energètic més potent, ara amb 50g de carbohidrats, 180mg de cafeïna i 375mg de sodi per unitat. Una combinació encara més eficaç, desenvolupada per a oferir energia sostinguda, millorar l'enfocament mental i afavorir la reposició d'electròlits durant esforços prolongats. La seua textura líquida permet una presa còmoda fins i tot en els moments de màxima exigència, sense necessitat d'aigua. Aquesta nova fórmula ha sigut dissenyada després d'escoltar els nostres esportistes i reformular cada detall per a fer-ho més complet, més efectiu i més fàcil de prendre.
Principals característiques
Nova formulació amb més carbohidrats i sodi
50g de carbohidrats en ràtio 2:1 per gel energètic per a una aportació d'energia progressiu.
180mg de Cafeïna: activa ment i cos.
375mg de sodi per a donar suport a la hidratació i el rendiment.
Textura líquida fàcil de prendre durant l'activitat.
Sense gluten i apte per a vegans.
Consumir 1 unitat cada 45 minuts aproximadament durant l'activitat física, en funció de la duració, intensitat i estratègia nutricional de l'esportista.
La suplementació amb creatina té un efecte acumulatiu fins a aconseguir un punt de saturació. Encara que pots usar la fórmula d'ingerir 0,1g de producte per cada quilo de pes corporal, la presa diària recomanada d'aquest producte t'ajudarà a aconseguir l'estat de saturació en aproximadament 3-4 setmanes.